Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Νίκος Θεοδωρόπουλος (για τις εκλογές των αντιπροσώπων)

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,


  • Στις 15/10/2015 έχουμε τις αρχαιρεσίες για την εκλογή Εκπροσώπων στο Δ.Σ. της Εταιρίας.
  • Σε αυτές τις εκλογές συμμετέχω ως υποψήφιος με τον συνδυασμό «ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΛΑΡΚΟ».
  • Οι συνυποψήφιοι μου στον συνδυασμό και εγώ, έχουμε δεσμευτεί ότι θα υποστηρίξουμε τα συμφέροντα της Εταιρίας και των εργαζομένων σε όλους τους τομείς μακριά από τυχόν σκοπιμότητες καθώς και τα συμφέροντα του κάθε χώρου ξεχωριστά. Να μην υπάρχουν αποκλεισμοί και να μην ιεραρχούνται οι προτεραιότητες βάσει της αριθμητικής δύναμης του κάθε χώρου.
  • Όλοι οι συνάδελφοι που συμμετέχουν στον συνδυασμό είναι αξιόλογοι και πρόθυμοι να μεταφέρουν το όποιο πρόβλημα παρουσιαστεί στο Δ.Σ. της Εταιρίας. Πάνω σε αυτό το πνεύμα θα κινηθώ και εγώ ασχέτως αν η διαδικασία των εκλογών με χρίσει εκπρόσωπο εργαζομένων ή όχι, δια μέσου του εκπροσώπου που θα εκλεγεί.
  • Είναι σημαντικό να είμαστε ενωμένοι, και είμαι συγκινημένος για τη στήριξη που έχω από το επίσημο Σωματείο και την Πρόεδρο μας Παπαϊωάννου Πελαγία, που μέσα από την υποψηφιότητά μου επιδιώκει να φανεί η Έδρα ενωμένη και συμπαγής.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς,
Νίκος Θεοδωρόπουλος

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΛΑΡΚΟ

1. ΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΞΕΝΟΦΩΝ του Αναστασίου (ΜΕΕ)

2. ΘΕΟΔΩΡΟΠΌΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Βασιλείου (ΕΔΡΑ)

3. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Θεοδώρου (ΜΕΙ)

4. ΚΑΡΑΜΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Κων/νου (ΣΕΛ)

5. ΚΥΡΙΑΚΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Γεωργίου (ΣΕΛ)

6. ΜΠΑΘΑΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ(Θέμης) Νικολάου (ΣΕΛ)

7. ΜΠΟΝΟΒΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Δημητρίου (ΣΕΛ)

8. ΣΕΛΕΒΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Θεοδώρου (ΜΕΕ)